Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sudija Linč i njegovo pravo

Komentari (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 29 septembar 2009 01:47
Rodoljub
Prilikom protesta protiv dolaska DŽozefa Bajdena (maj mesec), pitao sam jednog od inspektora u civilu, koga sam ranije znao iz viđenja, sa događanja na koje sam ja odlazio zbog patriotizma, a on zbog službe, da li će zabraniti i paradu homoseksualaca, kao što su zabranili i naš protest. "Zabranićemo, jer postoji visoki BEZBEDONOSNI rizik", odgovorio je.


Uz to što je "u civilu" i "obavešten", nepismen je.

Treba ga slatko "isprocesuirati" u tom smislu.
Preporuke:
0
0
2 utorak, 29 septembar 2009 06:44
MP
Odlično.A šta dalje?Šta treba da uradi apsolutno većinska Srbija da ne živi u takvoj despotiji?
Preporuke:
0
0
3 utorak, 29 septembar 2009 07:02
Anonymous
Zivot u Srbiji je kao Matrix!
U Srbiji, kao u Matrixu, postoji veoma duboko uspavana vecina, prikacena (ili privezana) na aparat zvani 'drzava' koja ne samo sto joj crpi energiju i trati zivot nego gleda i kako i poslednji krvavi dinar da joj otme. Da bi to postigla bez velikog otpora jedinki, drzava emituje hipnoticke poruke preko medij(um)a - TV i novina - kojima pruza uspavanima privid da se nesto desava.
I na kraju, potpuno iscedjena, bez motiva za dalju borbu i zivot, svaka jedinka zavrsava na djubristu, dok drzavni aparat 'raste i prosperira'.
Sve sto je nas uspavani autor sa prizvukom neverice ovde srocio, odavno je jasno sacici probudjenih. To da li je on uspavan (bar bio do sada) sa sigurnoscu znam, jer ga je patriotizam izdao.
A sada, zna se, ili nazad na spavanje ili ..... (pogledajte Matrix ako ne znate sta dalje)!
Preporuke:
0
0
4 utorak, 29 septembar 2009 12:22
Ljubiša Spasojević
Za MP

Osnovati stranku koja je protiv ulaska Srbije u EU. Objaviti program, raditi na terenu. Sa tim programom izaći na sledeće izbore. Imam još ideja ali ne i vremena da ih sada obrazlažem.

Za anonimusa.

Vaša sigurna ocena mog patriotizma je nesigurna.
Preporuke:
0
0
5 utorak, 29 septembar 2009 12:55
NaStraži
@ Ljubiša Spasojević

Molim Vas, potražite me na "Vidovdanu"!
Preporuke:
0
0
6 utorak, 29 septembar 2009 13:03
Dragan
@Ljubiša Spasojević
Ne slažem se da je osnivanje novih stranaka rešenje, mislim da je to samo rasipanje snage i glasova. Pogotovo u sadašnjem trenutku, za to treba puno vremena, novca, ljudi, a bojim se da svega toga Srbija nema. Treba u aktuelnim strankama pronaći one koje podržavaju određene vrednosti koje podržavamo i mi i pobediti režim. A onda videti šta dalje raditi na artikulaciji naših interesa i vrednosti
@ MP
A šta raditi je pitanje koje često postavljamo. Ja ću reći šta ja radim u probijanju medijskog mraka jer je on najveći oslonac sadašnjem režimu. Štampam najbolje tekstove sa NSPM i ubacujem u sandučiće u zgradi, kupujem nekoliko brojeva Pečata koje podelim na ulici, upućujem prijatelje na ovaj sajt...Kad bi svaki 50 posetilac ovog sajta radio slično, napravio bi se zavidan korak u probijanju te blokade
Preporuke:
0
0
7 utorak, 29 septembar 2009 13:25
Ogorčeni
A zašto niko ne piše o Radojku Ljubičiću koji je na Trgu održavao proteste preko 400 dana i koji je takođe uhapšen?A prekjuče je uhapšena i gospođa Borka Milankov, inače švajcarska državljanka, koja je savetnik Pokreta 1389 za ljudska prava, zato što je htela da održi predavanje na Trgu. To su dodatni pokazatelji(pored drugih hapšenja, gašenja medija, modijskih monopola...) stepena diktature u našoj zemlji
Preporuke:
0
0
8 utorak, 29 septembar 2009 14:20
Simic Manojlo
Neki zenski glas, u nekoj reklami, za neku emisiju
B-92, izgovorio je:" Mi bismo u Evropu , ali pod
nasim uslovima".
Ona je to rekla ironicnim tonom i pezorativno, ali
nije ni svjesna, kakvu je kolosalnu ideju iznijela.
Usvojiti evropsko zakonodavstvo se mora , ali ne
puzajuci i uz ovakvo ponizavanje naroda.
Ukloniti puzavce sa puta u Evropu, imperativ je,
i osnovna potreba. Ako puzeci udjemo u Evropu,
puzanje ce i tamo, samo biti nastavljeno.
Uklonimo puzavce izborima.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 29 septembar 2009 16:04
Vladimir Čeleketić - Zambija
Osnovati stranku koja je protiv ulaska Srbije u EU. Objaviti program, raditi na terenu. Sa tim programom izaći na sledeće izbore.


Slažem se, mada ovo sa strankama je očigledno potpuno nakaradan sistem ali mi ne pada ni jedan bolji na pamet u ovom trenutku.
I naglasiti protiv ulaska Srbije u EU iz principa, a ne zbog Kosova. To je jako važno. A kad kažem iz principa onda mislim na sve ono što se može navesti kao argument za protiv. Od načina na koji se EU proširuje i funkcioniše, preko njenih "temeljnih" vrednosti koje nisu ništa drugo do postulati jedne totalitarne ideologije do očiglednog primera iz srpske istorije koji pokazuje šta biva sa Srbima i Srbijom kada dobrovoljno žrtvuju suverenitet.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 29 septembar 2009 16:51
MP
@Ljubiša Spasojević
Podržavam vaš pokušaj i želim Vam punu sreću na tom putu.
@Dragan
Radimo slične stvari.Evo i mog ranijeg komentara na sličan tekst (Na izbore) :
No Vi i veliki broj drugih autora ,a pogotovo komentatora na ovom sajtu ubedljivim argumentima dokazuju Vašu tezu.Nismo daleko odmakli.Da počnemo da palimo sveće u medijskom mraku.Ajde da se jednog dana svi koji smo o ovome pisali ili komentarisali nađemo u Takovskoj ispred Javnog i da svako od nas na papiru napiše svoju omiljenu(najbolji argument) poruku sadašnjoj(bivšoj) vlasti.Ako to uradimo u vremenu od 15 do 18 časova siguran sam da će desetine hiljada građana videti naše poruke ,a i mediji neće moći da zaobiđu takvo argumentovano nezadovoljstvo pismenih ljudi.Doviđenja u Takovskoj.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 29 septembar 2009 20:30
Dragan
@ MP
Ideja Vam je zaista odlična! Pitanje je koliko je moguće realizovati je tako kolektivno i organizovano, ali bih svakako u toj akciji i lično učestvovao! Možda da predložimo da Ljubiša Spasojević napiše tekst, koji bi bio svojevrstan poziv svima koji žele da učestvuju u takvoj akciji(može se dodatno operacionalizovati), kako bi nas tim tekstom organizovao! A do tada nastavljam da štapam tekstove i delim Pečat :)
Preporuke:
0
0
12 utorak, 29 septembar 2009 21:10
Miloš
Veoma cenim autora jer nam je on na neki način spona sa patriotskim organizacijama, odnosno sa njihovim akcijama i protestima. Takođe sam i obradovan sve većom spremnošću na društvenu aktivizam. Za sada je to ograničen broj koji se okuplja na iostinski slobodnom i ozbiljnom sajtu, ali sam uveren da se organizovanim delovanjem taj krug može znčajano proširiti
Preporuke:
0
0
13 utorak, 29 septembar 2009 21:47
MP
@Dragan
Bilo bi istinski dobro da Spasojević(ako mu se uklapa)bude organizator.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 29 septembar 2009 22:20
Dejan
Samo da podržim ovu ideju oko deljenja tekstova. Mogla bi akcija da se zove "Čitaoci NSPM protiv medijskog mraka"ili slično, gde bi svako odštampao nekoliko desetina omiljenih tekstova i doneo ih npr ispred RTS i delio građanima. Bilo bi idealno kada bi akciju podržali i neki od autora i učestvovali zajedno sa čitaocima. Mislim da bi takva akcija imala medijskog odjeka i naišla na simpatije većeg dela stanovništva. A i mi obični čitaoci bi pokazali da možemo nešto konkretno i da uradimo, osim što ostavljamo komenatre i čitamo dobre tekstove
Preporuke:
0
0
15 sreda, 30 septembar 2009 11:51
Ljubiša Spasojević
Moj je stav da svako novo poznanstvo obogaćuje ličnost. Voleo bih da se upoznam sa Vama koji želite konkretnu akciju. Predložite mesto i vreme.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 30 septembar 2009 15:31
NaStraži
@ Ljubiša Spasojević

Slažem se sa Vama. Predložio sam "Vidovdan" radi lakšeg dogovora. Ali otvoren sam za druge predloge. Možda bi bilo bolje da Vi, kao autor teksta oko koga smo kristalisali stavove, predložite mesto i vreme.
Srdačan pozdrav!
Preporuke:
0
0
17 sreda, 30 septembar 2009 20:42
Cernisevski
Prilikom protesta protiv dolaska DŽozefa Bajdena (maj mesec), pitao sam jednog od inspektora u civilu, koga sam ranije znao iz viđenja, sa događanja na koje sam ja odlazio zbog patriotizma, a on zbog službe,

- Kao Lecic i Todorovic u "Profesionalcu" :-) !
Preporuke:
0
0
18 sreda, 30 septembar 2009 20:48
Cernisevski
MP
Odlično.A šta dalje?Šta treba da uradi apsolutno većinska Srbija da ne živi u takvoj despotiji?

- kad se takva vecinska Srbija, koja ne zeli da zivi u despotiji, formira - znace sta treba da uradi.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 01 oktobar 2009 02:00
MP
@Ljubiša Spasojević.
Jel može zbog udaljenosti elktronski?
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 01 oktobar 2009 10:15
Ljubiša Spasojević
Adresa moje elektronske pošte je Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .
Javite se.
Preporuke:
0
0
21 petak, 02 oktobar 2009 18:48
Nikola BGD
Za autora...

Dakle, sve i da ste 100% u pravu, samo odgovorite: da li je nadjen i pištolj, nelegalan, sa odgovarajućom municijom. Hvala
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner